„CoffeeLoft“ atvejo analizė

100 tūkst. eurų per mėnesį generuojanti kavos imperija – vos per metus

Vos per 12 mėnesių sulaužėme rinkoje nusistovėjusias taisykles ir 5 kartus padidinome „CoffeeLoft“ pardavimus internete – nuo 20 tūkst. iki įspūdingų 100 tūkst. eurų per mėnesį.

Arrow 500%

Didesnės el. parduotuvės pajamos

Arrow 43%

Aukštesnis klientų išlaikymo rodiklis

Arrow 379%

Padidėjusios el. pašto rinkodaros pajamos

Arrow 89%

Aukštesnis konversijos rodiklis

Arrow 68%

Didesnė vid. krepšelio vertė

Partnerystė su „Eligma“ tapo esminiu mūsų verslo lūžiu

Jų skaitmeninės rinkodaros žinios ir gilus specifikos išmanymas stipriai padidino mūsų pelną bei leido pagilinti supratimą apie klientus. Rekomenduojame „Eligma“ visiems norintiems maksimaliai padidinti savo efektyvumą internete ir gauti didesnę investicijų grąžą..

Mantas Ginevičius

CMO

Kas yra „CoffeeLoft“?

„CoffeeLoft“ yra pirmasis pasirinkimas kavos entuziastams Lietuvoje, turintis tiek jaukią fizinę parduotuvę, tiek patogiai prekiaujantis internetu.

Nuo aukščiausios klasės kavos aparatų iki būtiniausių jos ruošimo įrankių – „Coffeeloft“ misija yra jūsų kavos ritualus paversti ypatingais.

Populiariausias jų prekės ženklas „Coffee Cruise“ yra gerai žinomas dėl aukščiausios kokybės ir nepamirštamo skonio.

„Coffeeloft“ siekia klientams suteikti nepamirštamą kavos patirtį, o „Coffee Cruise“ yra šio tikslo priešakyje.

Mūsų tikslai „CoffeeLoft“

Dirbdami su šiuo klientu „išvirėme“ daugiakanalę strategiją, kuri apima „Meta Ads“ reklamą, paieškos sistemų rinkodarą, el. pašto rinkodarą ir konversijų rodiklio optimizaciją. Pagrindinis mūsų tikslas – sukurti efektyvią internetinę strategiją, kuri pasiektų kavos entuziastus visoje Lietuvoje.

Patekimas į rinką

Norime „CoffeeLoft“ pristatyti Lietuvos scenoje kaip pasirinkimą nr. 1 –  tai geriausias tiekėjas tiems kavos mėgėjams, kurie ieško kokybės ir naujovių.

 

Auditorijos įtraukimas

Mūsų tikslas – tiksliai identifikuoti aktualiausius rinkos segmentus ir užtikrinti, kad mūsų veiksmai pasiektų idealią „CoffeeLoft“ auditoriją.

Maksimali investicijų grąža

Siekiame geresnės rinkodaros išlaidų grąžos ir užtikriname, kad kiekvienas išleistas euras taptų reikšmingu indėliu į prekės ženklo matomumą bei augimą.

 

Pardavimų optimizavimas

Didindami konversijų rodiklį ir vidutinę užsakymo vertę, siekiame klientams suteikti priežastį tapti lojaliais „CoffeeLoft“ klientais ir taip padidinti ilgalaikius pardavimus.

Iššūkiai

Kaip galėtume padėti „CoffeeLoft“ padidinti pardavimus ypač konkurencingoje rinkoje?

„Coffeeloft“ – žinomas vietinis verslas, kuris siekė sėkmingą savo fizinių parduotuvių patirtį atkartoti internete. Vis tik, Lietuvos kavos rinkoje vyrauja arši konkurencija.

Pirminiai įmonės bandymai skaitmeninės rinkodaros poreikius – nuo mokamų reklamų iki el. pašto rinkodaros – padengti vidiniais resursais nedavė norimų rezultatų.

Todėl įmonė kreipėsi į mus.

Pradėję bendradarbiauti su „CoffeeLoft“, ėmėmės savininkiško požiūrio, savo patirtį papildydami aistra išskirtinei kavai.

Atgaivinome įmonės veiksmus skaitmeninėje erdvėje, strategiškai padidinome matomumą visose skaitmeninėse platformose ir pakėlėme pardavimus.

Tiksliai nutaikytos kampanijos ne tik pabrėžė platų „CoffeeLoft“ produktų asortimentą – nuo aukščiausios kokybės kavos aparatų iki išskirtinio prekės ženklo „Coffee Cruise“ produktų – bet ir pabrėžė kokybę bei skonį.

Viso to rezultatas? 5 kartus išaugę pardavimai internetu ir mėnesinės pajamos, kurios šovė nuo 20 000 EUR iki 100 000 EUR vos per 12 mėnesių.

„Meta Ads“ iššūkiai

Prasta investicijų grąža: ankstesni bandymai su „Meta Ads“ lėmė, kad investicinė grąža neatitiko lūkesčių, o išlaidos reklamai buvo neefektyvios.

Nenuoseklumas ir svyravimai: dėl didelių efektyvumo svyravimų ir nuoseklumo trūkumo „Meta Ads“ strategijos augimas tapo sudėtingas.

Aukšta paspaudimo kaina ir prasta segmentacija: didelė paspaudimo kaina ir netinkamas kanalo segmentavimas apsunkino efektyvų tikslinės auditorijos pasiekimą ir konversijų optimizavimą.

Reklaminės medžiagos iššūkiai

Įsitraukimo problemos: žemi įsitraukimo rodikliai, pvz., mažas paspaudimų procentas reiškia, kad reklamos yra nepatrauklios ir pasikartojančios.

Kūrybinės įvairovės trūkumas: pastebimas kūrybinės įvairovės trūkumas „Meta Ads“ kampanijose ilgainiui nulėmė sumažėjusį įsitraukimą.

Turinio kokybės trūkumai: reklaminio turinio kokybė neatitiko rinkos standartų, o tai turėjo įtakos bendram reklamos efektyvumui.

„Google Ads“ iššūkiai

Neefektyvi struktūra: „Google Ads“ paskyros struktūra nebuvo optimizuota, todėl kampanijos tapo neveiksmingomis.

Investicijų grąžos problemos: kaip ir „Meta Ads“, „Google Ads“ reklamos išlaidų grąža buvo nepatenkinama.

Kokybės rodiklių trūkumai: žemi kokybės rodikliai trukdė reklamos efektyvumui ir matomumui, todėl padidėjo kampanijos išlaidos.

El. pašto rinkodaros iššūkiai

Piltuvėlio automatizacijos nebuvimas: dėl automatizuotų sekų trūkumo kiekviename pirkėjo kelionės etape buvo praleidžiamos kliento įtraukimo galimybės.

El. pašto sekų persidengimas: persidengiančios el. pašto kampanijos sumažino komunikacijos strategijų efektyvumą.

Prasta segmentavimo praktika: plačios ir nepritaikytos el. pašto kampanijos nesugebėjo veiksmingai įtraukti konkrečių klientų segmentų.

Žemi įsitraukimo rodikliai: prastas laiškų atidarymo ir paspaudimų rodiklis išryškino turinio aktualumo ir klientų segmentavimo problemas.

Neveiksmingos išlaikymo strategijos: neefektyvi komunikacija po pirkimo nulėmė žemą klientų išlaikymo rodiklį, o tai ypač svarbu tokiems produktams kaip kava.

Konversijų rodiklio optimizavimo (CRO) iššūkiai

Svetainės klaidos: nuolatinės svetainės naudojimo problemos ir klaidos pablogino „CoffeeLoft“ naudotojų patirtį ir sumažino konversijas.

Neišsami produktų informacija: dėl svarbios informacijos trūkumo produktų puslapiuose, potencialūs klientai negalėjo priimti sprendimų.

Efektyvaus filtravimo nebuvimas: filtravimo sistemos nebuvimas tapo dideliu trūkumu parduotuvėje, turinčioje platų produktų produktų asortimentą.

Jokių ankstesnių CRO veiksmų: ankstesnių konversijų rodiklio optimizavimo veiksmų nebuvimas nulėmė, kad svetainės greitis ir konversijos neatitiko lūkesčių.

Strateginiai sprendimai, kuriuos įgyvendinome „CoffeeLoft“

  • Meta Ads“ strategija, kampanijų kūrimas ir optimizavimas
  • „Google Ads“ strategija, kampanijų kūrimas ir optimizavimas

  • El. pašto rinkodaros strategija ir jos vykdymas

  • Konversijų rodiklio optimizavimas (CRO)

Veiksmų planas

„Meta Ads“ optimizacija

Reklamų paskyros restruktūrizacija Iš pagrindų pertvarkėme visą reklamos paskyrą, kad tiksliau pataikytume į konkrečius auditorijos segmentus, atitinkančius mūsų ilgalaikius tikslus.

Pardavimų piltuvėlio vystymas Sukūrėme detalų pardavimų piltuvėlį, skirtą šaltai, šiltai ir karštai auditorijai, taip užtikrindami kiekvienam jo etapui pritaikytas žinučių siuntimo ir klientų įtraukimo strategijas.

Išsami testavimo strategija Įdiegėme išsamią testavimo sistemą, apimančią kūrybą, tikslinę auditoriją ir reklamos vietas, kad galėtume savo ateities veiksmus grįsti duomenimis.

„Meta Ads“ reklaminė medžiaga

Tikslinės auditorijos analizė ir nauji reklamos kampai Kruopščiai ištyrėme tikslinę auditoriją, kad atrastume naujus reklamos kampus, kuriuose daugiausia dėmesio skirtume unikaliems vertės pasiūlymams ir spręstume klientams aktualias problemas.

Demografinis pritaikymas Specialiai mūsų tikslinei auditorijai pritaikėme reklamas pagal jos demografines charakteristikas, taip padidindami aktualumą ir įsitraukimą.

Siekdami užtikrinti reklamos patrauklumą ir veiksmingumą, pagerinome bendrą reklaminės medžiagos kokybę taip, kad ji atitiktų aukštus dizaino ir pateikiamų žinučių standartus.

„Google Ads“ valdymas

Paskyros pertvarkymas Iš pamatų pertvarkėme „Google Ads“ paskyrą, kad sukurtume veiksmingesnę kampanijos struktūrą, leidžiančią tiksliau nustatyti tikslus ir paskirstyti išteklius.

Išsami analizė ir raktažodžių paieška Siekiant nustatyti optimalius reklamos rodymo etapus ir metodus, atlikta išsami raktažodžių paieška ir auditorijos analizė.

Reklamų tekstų ir reklaminių puslapių optimizacija Efektyvesni reklamų tekstai ir patobulinta reklaminių puslapių (landing pages) patirtis padėjo gauti aukštesnius kokybės balus ir pasiekti geresnį naudotojų įsitraukimą.

El. pašto rinkodaros strategija

Skirtingų pasiūlymų testavimas Eksperimentavome su skirtingais pasiūlymais iššokančiuose languose, kad nustatytume efektyviausiai vartotojus veikiančias skatinimo priemones.

Pilnos pirkėjo kelionės automatizacija Sukūrėme išmanias el. pašto rinkodaros automatizavimo sekas, kurios įtraukia klientus kiekviename jų pirkimo kelionės etape.

Ypač tiksli auditorijos segmentacija El. pašto kampanijas ypač tiksliai segmentavome, kad galėtume atsižvelgti į konkrečius skirtingų klientų grupių poreikius ir pageidavimus.

Skirtingų versijų testavimaiAtlikome išsamius el. laiškų turinio, antraščių, siuntimo laiko ir kitų elementų skirtingų versijų testavimus, dėl kurių gerokai pagerėjo laiškų atidarymo ir paspaudimų rodikliai.

Konversijų rodiklio optimizacija

Išsami svetainės analizė Siekdami nustatyti svetainės patogumo problemas ir pagrindinius taškus, kuriuose prarandami pirkėjai, atlikome euristinę analizę, neperkančių lankytojų apklausas, svetainės naršymo analizę ir ekrano įrašų peržiūras.

Kertinių svetainės vietų optimizacija Patobulinome produktų puslapių, krepšelio ir apmokėjimo proceso dizainą ir funkcionalumą, padidinome svetainės spartą ir svetainę optimizavome mobiliesiems įrenginiams.

Individualūs puslapiai ir A/B testavimas Siekdami atrasti veiksmingiausius elementus, sukūrėme individualius reklaminius puslapius įvairiems pasiūlymams ir atlikome nuoseklų A/B testavimą.

Produktų rinkiniai Siekdami padidinti vidutinę užsakymo vertę, įvedėme produktų rinkinius ir šią strategiją išnaudojome didesniam naudotojų pasitenkinimui bei pelningumui pasiekti.

Rezultatai

Vos per 12 mėnesių „Coffeeloft“ internetinius pardavimus padidinome penkis kartus – nuo 20 tūkst. iki 100 tūkst. eurų per mėnesį.

Bendradarbiaudami su „CoffeeLoft“ tapome vienu pagrindinių žaidėjų vietinėje kavos rinkoje. Strategiškai derindami mokamą reklamą, el. pašto rinkodarą ir svetainės optimizavimą, ne tik 5 kartus padidinome „CoffeeLoft“ pardavimus internetu, bet ir sukūrėme lengvai išsauginamas sistemas, kurios tapo tvirtu pamatu plėsti veiklą kitose Europos rinkose.

500%

Didesnės el. parduotuvės pajamos

379%

Padidėjusios el. pašto rinkodaros pajamos

43%

Aukštesnis klientų išlaikymo rodiklis

89%

Aukštesnis konversijos rodiklis

Kūrybinių sprendimų pavyzdžiai

Pasiruošę pradėti savo augimo kelionę? 🚀

Eligma - komanda, kuri jau yra pademonstravusi rezultatus auginant tiek ryškiausius e. komercijos verslus, tiek startuolius, tiek įsitvirtinusius rinkos lyderius.

Mūsų ofisai:

Būstinė: Gyneju g. 16, Vilnius, Lithuania