JAV mados prekės ženklo revoliucija

Nuo rinkos vidutinioko iki įspūdingų pajamų

Populiariam JAV mados prekės ženklui padėjome stagnuojančius pardavimus paversti milijonine sėkmės istorija.

Arrow 192%

Metinių pajamų augimase

Arrow 162%

Aukštesnis konversijų rodiklis

Arrow 142%

Paspaudimų rodiklio šuolis

Kas yra šis prekės ženklas?

Labai norėtume savo pergalėmis pasidžiaugti garsiai, tačiau konfidencialumo sutartis mums neleidžia atskleisti šio ženklo pavadinimo.

Mūsų tikslai

Mūsų vizija – padėti klientui tapti ryškiai matomu ženklu JAV mados industrijoje, kuris taptų neatsiejama madingo žmogaus kasdienybės dalimi.

Stabilizuoti mokamos reklamos rezultatus

Siekiame padidinti bendrą matomumą ir pardavimus naudodami tiksliai suplanuotą bei nuolat tobulinimą rinkodaros strategiją.

 

Pagerinti naršymo mobiliaisiais įrenginiais patirtį

Norime išspręsti didelės mobiliųjų įrenginių konversijos kainos problemą ir pagerinti bendrą konversijų rodiklį bei naudotojų patirtį.

 

Optimizuoti reklaminius puslapius

Siekiame geresnio suderinamumo su mobiliaisiais įrenginiais ir tobuliname produktų nuotraukas, kad padidintume konversijas.

 

Įdiegti dinaminę pakartotinę rinkodarą

Norime įtraukti klientus, kurie anksčiau jau lankėsi svetainėje, bet nieko joje nepirko.

 

Peržiūrėti produktų sąrašų reklamas

Koreguojame biudžetų paskirstymą taip, kad gautume didesnį efektyvumą, ir siauriname tikslines auditorijas įtraukdami neigiamus raktažodžius.

Paleisti „Shopping Ads“ reklamines kampanijas

Didžiausią dėmesį skiriame konkrečioms produktų grupėms, kad reklamos pastangos būtų dar tikslingesnės.

 

Eksperimentuoti su raktažodžiais

Siekiame analizuoti naujus raktažodžius ir jų aktualumą, kad padidintume reklamų pasiekiamumą bei efektyvumą.

 

Analizuoti srautą ir produktų efektyvumą

Imame analizuoti statistinius duomenis, kad gautume įžvalgų naujų kampanijų kūrimui.

 

Išplėsti reklamos platformų spektrą

Norime paįvairinti reklamos arsenalą pasitelkdami tokias platformas kaip „AdRoll“, „Criteo“ ar „Pinterest“, ypač šventiniu laikotarpiu.

 

Sumažinti išlaidas neefektyvioms priemonėms

Siekiame sumažinti biudžetus, skiriamus neefektyvioms kampanijoms ir platformoms, kad reklamos investicijos generuotų didesnę grąžą.

Iššūkiai

Kaip galėtume padidinti gerai žinomo JAV mados prekės ženklo, kuriam sunkiai sekasi su pardavimais, situaciją? Ką dar be reklamos „Facebook“, „Bing Ads“ ar „Google Ads“ galėtume išnaudoti?

Neefektyvios mokamos reklamos strategijos

Prastas optimizavimas: Kampanijos nebuvo tinkamai optimizuotos, todėl biudžetas buvo išnaudojamas neefektyviai, o konversijos rodikliai buvo prasti.

Nekonkreti tikslinė auditorija: Kampanijos nukentėjo dėl nepakankamai tiksliai pasirinktos auditorijos – reklamos nepasiekdavo svarbiausių ar labiausiai įsitraukusių klientų segmentų.

Nenuoseklus grąžos stebėjimas: Investicijų grąžos stebėjimui ir didinimui skirtingose platformose nebuvo skiriama pakankamai dėmesio.

Prastai veikiančios „Facebook“ reklamos

Žemas konversijų rodiklis: Nepaisant didelio srauto iš „Facebook“, konversijų rodikliai buvo nuviliantys, o tai rodė, kad rodomos reklamos ir puslapiai neatitiko auditorijos poreikių.

Neefektyvios išlaidos: „Facebook“ kampanijos buvo neefektyvios kaštų prasme, tai yra, išlaidos buvo didelės, o grąža minimali. Todėl reikėjo iš naujo įvertinti šios platformos vaidmenį bendroje strategijoje.

„Google Ads“ iššūkiai

Neveiksminga raktažodžių strategija: Dėl nepakankamai tiksliai parinktų raktinių žodžių ir prastos biudžeto nustatymo strategijos, kanalas veikė neefektyviai. Reklamos aktualumas sumažėjo, o išlaidos padidėjo.

Per plati auditorija: Esamos kampanijos buvo pernelyg plačiai nutaikytos, todėl jų veiksmingumas buvo mažesnis, o pirkti nusiteikusių vartotojų nepavyko veiksmingai pritraukti..

Žemas efektyvumas mobiliuosiuose įrenginiuose

Dideli konversijų kaštai: Mobiliųjų įrenginių kampanijos pasižymėjo aukštesnėmis sąnaudomis, o tai rodo, kad arba neefektyviai pasirenkamos reklamos rodymo vietos, arba naudotojo patirtis yra prasta.

Strateginiai sprendimai, kuriuos įgyvendinome

  • „Meta Ads“ strategija ir optimizavimas

  • „Google Ads“ strategija ir optimizavimas

  • „Google Analytics“ duomenų analizė

  • „Shopify“ platformos integracija

  • UX / UI dizainas ir mobiliosios patirties tobulinimas

Mūsų planas

Efektyvesnė mokama reklama

Bendradarbiavime gimusi strategija: Mūsų ekspertų komanda bendradarbiavo su kliento rinkodaros padaliniu, kad pradėtų greitų eksperimentų seriją, kuria siekiama pagerinti vartotojo kelionę.

Lyginamoji efektyvumo analizė: Suderinę kokybines įžvalgas ir kiekybinius duomenis su laiko terminais, tiksliai nustatėme, kaip matuosime projekto sėkmę.

Išsami produkto analizė: Su kliento produkto kūrėjais atlikome išsamias kokybines analizes, kad geriau suprastume produkto misiją, viziją ir klientų problemas, kurias jis sprendžia..

Klientų portretų kūrimas: Remiantis elgsenos ir psichografijos duomenimis, sukūrėme detalius tikslinių klientų portretus, kurie padeda pasiekti didžiausią vertę turinčią auditoriją.

Strateginis kampanijos planavimas: Remiantis ankstesniais laimėjimais ir įžvalgomis, gautomis diskutuojant su produkto komanda, klientui sukūrėme paleidimo strategiją, kurioje daugiausia dėmesio skiriama tikslinei auditorijai.

Turinio ir bendruomenės įtraukimas: Inicijavome dalyvavimą nišinėse tinklalaidėse, kurios atitiko kliento tikslinę auditoriją, kad sustiprintume prekės ženklo žinomumą ir tikslinių klientų įsitraukimą.

„Google“ ir „Bing“ reklamų optimizavimas

Konversijas didinantys svetainės atnaujinimai: Patobulinome mobiliųjų įrenginių naudotojų patirtį ir atnaujinome reklaminių puslapių (landing pages) produktų vizualus.

Pakartotinės rinkodaros kampanijos: Įgyvendinome dinaminės rinkodaros veiksmus, leidusius iš naujo pritraukti lankytojus, kurie jau naršė svetainėje, tačiau nieko nepirko.

„Shopping Ads“ reklamų tobulinimas: Peržiūrėjome kliento apsipirkimo reklamų kampanijas, pakoregavome biudžeto strategijas ir išfiltravome nereikšmingas užklausas pasitelkiant neigiamus raktažodžius.

Targeted shopping ads initiation: Launched new, focused ad campaigns for specific client product categories.

Tikslinės apsipirkimo reklamos: Pradėjome vystyti naujas reklamos kampanijos, skirtas konkrečioms produktų kategorijoms.

Didelio efektyvumo kampanijų stiprinimas: Padidinome ankstesnių sėkmingų kliento kampanijų biudžetus ir naudojamų raktažodžių spektrą.

Raktažodžių strategija ir analizė: Atlikome raktažodžių ir jų aktualumo analizę, o gautus duomenis pasitelkėme ateities kampanijų kūrimui.

Mokamos reklamos įrankių plėtimas: Išplėtėme kliento įrankių arsenalą ir sezono piko metu panaudojome papildomas platformas.

Didesnis efektyvumas mobiliuosiuose įrenginiuose

Mobiliesiems skirto biudžeto reguliavimas: Pagrindinėse kampanijose, kuriose sąnaudos viršijo norimas konversijas, sumažintos reklamos išlaidos, tenkančios mob. įrenginiams.

Tikslesnė auditorija: Dar tikslesnis auditorijos taikymas pašalinant arba koreguojant pasiūlymus neefektyviose lokacijose ar tais laikotarpiais, kai konversijų skaičius mažas.

Kampanijų optimizavimas: Sumažintas neveiksmingų kampanijų skaičius, o aukštos paspaudimo kainos reklamos suefektyvintos pasitelkiant neigiamus raktažodžius.

Rezultatai

Jau per pirmą mėnesį mūsų kampanijos pademonstravo stulbinantį augimą.

Atlikti rinkodaros veiksmai leido pademonstruoti mūsų komandos gebėjimą efektyviai išnaudoti šventinio sezono specifiką ir tuo pačiu stipriai prisidėjo prie bendrų įmonės pajamų.

Mūsų atlikti strateginiai pokyčiai leido greitai pamatyti pozityvų augimą visose pagrindinių rodiklių eilutėse, taip tik užtvirtinant, kaip greitai mūsų komanda sugeba prisitaikyti ir pasiekti aukščiausią rezultatą per trumpą laiką.

5M

Didesnės pajamos

142%

Aukštesnis konversijų rodiklis

162%

Paspaudimų rodiklio šuolis

515K

Daugiau paspaudimų

Pasiruošę pradėti savo augimo kelionę? 🚀