„OXGN“ proveržis

Nuo rinkos naujoko iki milijoninės papildų imperijos

Padėjome „OXGN“ iš rinkos naujoko tapti septynženkliu prekės ženklu JAV vos per 10 mėnesių, taip įtvirtindami naują standartą šalies papildų rinkoje.

Arrow 683%

Didesnės pajamos

Arrow 43%

Didesnė vid. užsakymo vertė

Arrow 90%

Didesnė investicijų grąžą

Arrow 376%

Aukštesnis konversijos rodiklis

„Eligma“ prekės ženklo identiteto strategija ir greito eksperimentavimo metodika tapo esminiu lūžio tašku auginant „OXGN“ ženklą.

„Eligma“ komanda nuo pat pirmosios bendradarbiavimo dienos buvo orientuota į rezultatą, todėl greitai pastebėjome ryškiai išaugusias pardavimų apimtis.

Tyler K.

Head of Marketing

Kas yra „OXGN“?

„OXGN“ kompanija gimė iš meilės sveikatingumui ir aukštam efektyvumui. Pasitelkusi visiškai natūralius ingridientus, gerinančius kvėpavimą ir deguonies įsisavinimą, kompanija kuria revoliuciją papildų industrijoje.

Pristatome „OXGN“ našumo papildus, sukurtus tiems, kurie kelią aukščiausią kartelę tiek sau, tiek savo vartojamiems produktams.

 

„OXGN“ sukūrė sportininkai, turintys daugiau nei 17 metų patirtį. Šie produktai apjungia gamtos galią su pažangiausiu mokslu tam, kad atitiktų aukščiausius saugumo, pasitikėjimo, kokybės ir efektyvumo kriterijus.

 

Vidutinybių perpildytoje rinkoje „OXGN“ išsiskiria tuo, kad atsisako daryti kompromisus.

„OXGN“ didžiausią dėmesį skiria ilgalaikiam sveikatingumui. Šis pažadas atsispindi ir papildų formulėje, kurioje idealiai dera moksliniais tyrimais patvirtinti bei natūralūs ingredientai.

 

Iš vietinių ir tvarių JAV ūkių gaunamos „OXGN“ sudedamosios medžiagos yra kokybės įrodymas, užtikrinantis papildų veiksmingumą.

 

Tai yra produktas, kurį sportininkai sukūrė sportininkams.

Mūsų tikslai dirbant su „OXGN“

Mūsų vizija šiam prekės ženklui – sukurti sveikatingumo bendruomenę JAV, kuri „OXGN“ laikytų partneriais savo kelionėje į geresnę savijautą ir aukščiausius rezultatus.

Mūsų misija – iškovoti „OXGN“ vietą JAV rinkoje, kad jie taptų pirmuoju pasirinkimu tiems, kurie tikrai išmano šiuos produktus.

 

Mūsų planas – kad „OXGN“ taptų dažna diskusijų tema internete.

 

Tokia strategija sukuria platformą transformacijos istorijoms bei diskusijoms apie pokyčius, sveikatingumą ir efektyvumą.

 

Siekiame tapti pirmuoju pasirinkimu sportininkams, norintiems pagerinti savo rezultatus, ir užtikrinti, kad „OXGN“ palaikytų juos kiekviename sudėtingų treniruočių žingsnyje.

Pagrindinė sritis, į kurią investuojame – reklama, kurioje kiekvienas išleistas centas priartina mus prie tikslinės auditorijos. Taip jos smalsumą paverčiame lojalumu.

 

Tačiau mes siekiame ne tik paspaudimų ir konversijų – puoselėjame santykius su kiekvienu klientu, užtikrindami, kad jie jaustųsi vertinami nuo pirmosios akimirkos, kai susidomėjo „OXGN“, iki kiekvieno pakartotinio apsilankymo.

 

Su šiuo planu ne tik siekiame patekti į JAV rinką, bet norime ir palikti ilgalaikį įspūdį, taip užtikrindami, kad „OXGN“ taptų sinonimu inovacijoms, kokybei ir pasitikėjimui maisto papildų rinkoje.

Iššūkiai

Kaip „OXGN“ gali prasibrauti į JAV rinką ir tapti geriausiu pasirinkimu vartotojams?

Įsivaizduokite, kad žengiate į naują aktyvią rinką su produktu, kuris gali ją sudrebinti iš pamatų.

Toks ir yra „OXGN“, savo arsenale turintis tiek novatoriškus papildus, tiek viziją drastiškai pagerinti sportininkų rezultatus.

Vis tik, nepaisant produkto inovatyvumo, pradinė žinutė JAV rinkoje nuskambėjo ne taip garsiai, kaip tikėtasi.

Nors įmonės rinkodaros veiksmai turėjo daug potencialo, jiems nepavyko pasiekti norimo efekto, todėl išlaidos reklamai nebuvo efektyvios, o investicijų grąža – žema.

Suprasdama strateginių pokyčių būtinybę, „OXGN“ pradėjo bendradarbiauti su „Eligma“, kad atšviežintų savo požiūrį ir atrastų sėkmingą kelią šioje konkurencingoje rinkoje.

Vizijos ir strategijos formavimas

Strateginės krypties trūkumas: Aiškios vizijos ir strateginės krypties nebuvimas labai apsunkino „OXGN“ šansus efektyviai patekti į JAV rinką ir joje augti.

Skaitmeninės rinkodaros specifika

Prasta investicijų grąža: pradiniai veiksmai parodė, kad rinkodaros investicijos išnaudojamos neefektyviai ir neatitinka keliamų lūkesčių.

Nenuoseklumas ir svyravimai: dėl didelių efektyvumo svyravimų ir nuoseklumo trūkumo auginti reklamos apimtis tapo sudėtinga.

Aukšta paspaudimo kaina ir prastas segmentavimas: neadekvačiai didelė paspaudimo kaina (CPC) ir netinkamas kanalo segmentavimas dar labiau apsunkino efektyvų auditorijos pasiekimą ir konversijų optimizaciją.

Reklaminio turinio iššūkiai

Įtraukimo problemos: maži auditorijos įsitraukimo rodikliai, pvz., vaizdo įrašų „užkabinimo“ rodikliai, kuriuos nulėmė nepatraukli ir pasikartojanti reklaminė medžiaga.

Kūrybinės įvairovės trūkumas: pastebimas kūrybinės įvairovės trūkumas lėmė tai, kad laikui bėgant sumažėjo įsitraukimas.

Nepakankamas vartotojų kurto turinio panaudojimas: minimaliai naudojamas naudotojų sukurtas turinys (UGC), todėl prarandamas autentiškos ir žmogiškos reklamos medžiagos potencialas.

„Google Ads“ iššūkiai

Strategijos trūkumas: netinkamas strateginis požiūris, kuris lėmė prastą „Google Ads“ investicijų grąžą.

Kokybės reitingo problemos: žemi kokybės balai indikuoja problemas su reklamos aktualumu, svetainės naršymo patirtimi ir paspaudimo (CTR) rodikliais.

Kampanijos formatų apribojimai: nepilnai išnaudojamos „Google Ads“ galimybės, nes neatsižvelgiama į galimus skirtingus kampanijos formatus ir per daug pasikliaujama tam tikrų tipų kampanijomis.

El. pašto rinkodaros iššūkiai

Automatizavimo apribojimai: el. pašto rinkodaros strategija nukentėjo dėl automatizavimo trūkumo, todėl tikslinė auditorija nebuvo pasiekiama efektyviai.

Segmentacijos problemos: dėl netinkamo segmentavimo žinutės nebuvo pritaikytos skirtingų klientų grupių interesams ir poreikiams.

Įtraukimo rodikliai: prastas atidarymo ir paspaudimų rodiklis rodo, kad el. laiškų turinys yra mažai įtraukiantis, o tai reiškia, kad auditorijai reikia patrauklesnių ir aktualesnių žinučių.

Konversijų rodiklio optimizavimo (CRO) iššūkiai

Jokių ankstesnių CRO veiksmų nebuvo atlikta. Nedarant konversijų rodiklio optimizavimo, nebuvo išspręstos probleminės svetainės vietos, o tai neigiamai paveikė naudotojų patirtį ir konversijų potencialą

Strateginiai sprendimai, kuriuos įgyvendinome „OXGN“

  • „Meta Ads“ strategija ir optimizavimas
  • „Meta Ads“ reklamų kūrimas
  • „Google Ads“ strategija ir optimizavimas
  • El. pašto rinkodaros strategija ir vykdymas
  • Konversijų rodiklio optimizavimas (CRO)

Veiksmų planas

1. Peržiūrėta reklamos auditorija ir struktūra, įdiegta pardavimų kelionės strategija ir pasinaudota influencerių partnerystėmis siekiant pagerinti reklamų pasiekiamumą bei įtraukimą.

„Meta“ reklamų optimizavimas

Reklamų paskyros restruktūrizavimas: kruopščiai pertvarkėme reklamų paskyrą, kad užtikrintume tikslų auditorijos segmentavimą ir efektyviai pasiektume pačias aktualiausias vartotojų grupes.

Kliento kelionės kūrimas: sukūrėme pardavimų piltuvėlį, kuris apima šaltą, šiltą ir karštą auditorijos segmentus. Šis segmentavimas leidžia individualizuoti pranešimus ir pritaikyti žinutes kiekvienam kliento kelionės etapui.

Testavimo sistema: pradėjome taikyti išsamaus testavimo metodiką, kuri analizuoja kūrybinius sprendimus, auditorijas ir reklamos vietas. Šis metodas leidžia nuolat optimizuoti kampanijas pagal našumo įžvalgas.

Auditorijos persidengimo mažinimas: identifikuodami ir sumažindami auditorijos persidengimą, pagerinome naudotojų patirtį bei reklamos efektyvumą.

Influencerių rinkodaros strategija: išnaudojome turinio kūrėjų įtaką bei jų paskyrų efektyvumą. Tai reiškia, kad reklamos buvo rodomos rodomi tiesiai iš pasirinktų influencerių ir turinio kūrėjų puslapių, taip pasiekiant aktyvias jų auditorijas ir didinant autentiškumą bei pasiekiamumą.

2. Pereita prie naudotojų sukurto turinio strategijos, didžiausią dėmesį skiriant reklamoms, kurios yra aktualios tikslinei auditorijai. Taip didinamas reklamų patrauklumas ir efektyvumas.

„Meta“ reklamos kūrimas

Į auditoriją orientuotas kūrybiškumas: nuodugniai ištyrę tikslinės auditorijos pomėgius bei elgesį, atradome naujus ir patrauklius reklamos kampus. Tokia įžvalgomis grįsta strategija užtikrina, kad reklamos rezonuotų su mūsų auditorija.

Perėjimas prie UGC: pereidami nuo tradicinės komercinės estetikos, pasirinkome naudoti vartotojų sukurto stiliaus turinį. Šis pokytis padidino autentiškumą ir paskatino stipresnį ryšį su auditorija.

Reklamos pagal demografiją: patobulinome savo reklamų turinį, kad jis labiau atitiktų konkrečius mūsų auditorijos ypatumus. Pritaikydami reklamas prie unikalių pomėgių ir poreikių, stipriai padidinome reklamų aktualumą ir auditorijos įsitraukimą.

UGC turinio sistema: sukūrėme novatorišką sistemą, kuri supaprastina vartotojų pagaminto turinio kūrimą. Tai leidžia efektyviai generuoti autentišką ir patrauklią reklamų medžiagą pagal kliento poreikį, todėl mūsų kūrybiniai sprendimai išlieka švieži ir patrauklūs.

Reklamų kokybės gerinimas: ne tik išplėtėme savo kūrybinių sprendimų arsenalą, bet ir gerinome bendrą reklamų kokybę. Tai apima ne tik vizualinį ar garsinį patrauklumą, bet ir žinučių aktualumą bei poveikį auditorijai.

3. Įvedėme tikslines kampanijas ir pakartotinę rinkodarą per „Google Display Network“, kad pritrauktume didelį srautą ir iš naujo įtrauktumėte lankytojus.

„Google Ads“ valdymas

Raktinių žodžių kampanijos: pradėjome vykdyti kampanijas, orientuotas į auditoriją, norinčią pirkti. Naudojome tiek plačius, tiek frazinius, tiek tikslios atitikties raktažodžius, susijusius su papildais. Tai užtikrino „OXGN“ matomumą svarbiausiuose paieškos etapuose.

„Google Display Network“ naudojimas: norėdami padidinti žinomumą ir vėl pasiekti konversijų neatliekančius naudotojus, panaudojome „Google Display Network“. Pakartotinės rinkodaros reklamos buvo sukurtos atsižvelgiant į vartotojų veiksmus mūsų svetainėje ir buvo pritaikytos pakartotinio apsilankymo skatinimui.

4. Reformuota el. pašto strategija su automatizavimu, segmentavimu ir reguliariais naujienlaiškiais, taip siekiant padidinti auditorijos įtraukimą ir reikšmingai padidinti pajamas.

El. pašto rinkodaros strategija

El. paštų rinkimo sistema: sukurtas kontaktų pritraukimo mechanizmas, skirtas išplėsti „OXGN“ el. pašto gavėjų sąrašą potencialiais pirkėjais.

El. pašto automatizavimas: sukurta pilnavertė automatizavimo sistema: naujų klientų laiškų sekos, palikti krepšeliai, nutrauktas naršymas, popirkiminiai veiksmai, klientų susigrąžinimo veiksmai.

Auditorijos segmentavimo reformavimas: pakeista „OXGN“ metodika – auditorija suskirstyta į segmentus pagal elgesį ir pirkimo istoriją, kad būtų galima siųsti dar labiau suasmenintus el. laiškus.

Ilgalaikė el. pašto strategija: įgyvendinta strategija, kuri skirta palaikyti reguliarų ryšį su klientais viso jų gyvavimo ciklo metu – nuo naujų prenumeratorių aktyvacijos iki pasyvių naudotojų pakartotinio įtraukimo skatinimo per jiems aktualų turinį.

Padidėjęs naujienlaiškių dažnis: pradėtas reguliarus naujienlaiškių siuntimas, kuris siekia išlaikyti auditoriją įsitraukusią ir informuotą apie naujienas.

5. Optimizuotas svetainės naršymas, įvesti personalizuoti klausimynai, atliktas A/B testavimas. Taip pat įdiegti prenumeratų bei rinkinių sprendimai siekiant pagerinti naudotojų patirtį ir pardavimus.

Konversijos rodiklio optimizavimas

Sklandesnis svetainės naršymas: nustatyti ir pašalinti probleminiai taškai „OXGN“ svetainėje, supaprastinti krepšelio valdymo ir atsiskaitymo procesai, pagerintas svetainės greitis ir užtikrinta optimizacija mobiliesiems įrenginiams.

Pardavimai per klausimynus: sukurti ir išbandyti klausimynų tipo pardavimo modeliai, kurie pagerino konversiją per suasmenintą patirtį, pagrįstą naudotojų atsakymais.

Edukacinio ir sąrašų tipo turinio testavimas: atlikti eksperimentai su įvairiais edukaciniais bei sąrašų tipo straipsniais ir analizuojamas jų poveikis vartotojų įsitraukimui bei konversijai.

A/B testavimas: įgyvendinami reguliarūs reklaminių puslapių ir žinučių A/B testai, siekiant optimizuoti svetainės dizainą ir turinį bei jį geriau pritaikyti auditorijos poreikiams.

Produktų rinkinių kūrimas: įgyvendintos produktų rinkinių strategijos siekiant padidinti vidutinę užsakymo vertę bei skatinti klientus pirkti daugiau pasiūlant patrauklias rinkinių kainas.

Rezultatai

Vos per 10 mėnesių visiškai transformavome „OXGN“ skaitmeninę rinkodarą, o tai leido gauti milijonines pajamas, 47 % padidinti produkto prenumeratų skaičių ir 90 % pagerinti reklamų efektyvumą.

Ankstyvuosius „OXGN“ verslo sunkumus pavertėme dideliais laimėjimais.

Nuo neužtikrintos verslo pradžios perėjome prie vaisių duodančios strategijos. Efektyviai išnaudojome išmanius reklamos sprendimus, įtraukiančius laiškus ir geresnės svetainės teikiamus privalumus. Toks požiūris ne tik atvėrė „OXGN“ duris į JAV rinką, bet ir padėjo kompaniją pastatyti ant bėgių, vedančių į tolimesnį augimą.

„OXGN“ pajamos pasiekė milijono dolerių ribą per mažiau nei metus. Produkto prenumeratų skaičius šoktelėjo 47%. Taip pat pastebėjome 90 % išaugusią reklamos investicijų grąžą. Tai tik įrodo, kaip drąsūs sprendimai ir išmanus duomenų panaudojimas gali paskatinti augimą.

84%

ROAS prieaugis

23%

CPC kainos kritimas

46%

CTR augimas

93%

Įtraukimo rodiklio kilimas

376%

Konversijos rodiklio prieaugis

43%

AOV prieaugis

Kūrybinių sprendimų pavyzdžiai

Mūsų komanda profesionaliai pritaikė efektyviausiai veikiantį turinį „OXGN“ veiklos specifikai. Pasitelkėme unikalią strategiją, pabrėžiančią mūsų požiūrį į sveiką gyvenseną bei sportą, ir adaptavome ją socialinių tinklų platformoms.

Siekdami pasiekti „OXGN“ auditoriją, pabrėžėme aukšto efektyvumo ir sveikos gyvensenos naudą bei kuriamų papildų kokybę.

Sukūrėme žinutę taip, kad ji sudomintų tuos, kurie nori pagerinti savo sporto rutiną, o produktus pateikėme ne tik kaip papildus, bet ir kaip būdą atrakinti savo pilną potencialą.

Didžiausią dėmesį skirdami šiems privalumams, pasitelkdami įspūdingus vaizdus ir įtraukiančias istorijas, siekėme paskatinti klientų ambiciją tobulėti. O tai reiškia, kad kiekvienas produkto įsigijimas yra žingsnis į sveikesnį gyvenimo būdą.

Pasiruošę pradėti savo augimo kelionę? 🚀

Eligma - komanda, kuri jau yra pademonstravusi rezultatus auginant tiek ryškiausius e. komercijos verslus, tiek startuolius, tiek įsitvirtinusius rinkos lyderius.

Mūsų ofisai:

Būstinė: Gyneju g. 16, Vilnius, Lithuania