RHINO POOLS

Tūkstančiai pritrauktų klientų ir beveik 2 mln. eurų vos per 12 mėnesių.

Padėjome kompanijai „Rhino Pools“ per metus rasti tūkstančius klientų ir taip pasiekti beveik 2 mln. € pajamų tarptautinėse rinkose.

Arrow

542%

Atvestų potencialių pirkėjų

Arrow

84%

Klientų atvedimo kaštų mažinimas

Arrow

23%

Didesnis registracijų skaičius

Arrow

37%

Potencialių klientų „apšildymo“ strategija

Inovatyvūs „Eligma“ klientų atvedimo metodai ir strateginio požiūris į jų įtraukimą tapo vienais iš pagrindinių įrankių auginant mūsų verslą.

Nuo pat bendradarbiavimo pradžios „Eligma“ komanda daugiausiai dėmesio skyrė mūsų klientų pritraukimo kaštų mažinimui ir kontaktų kokybės gerinimui. Jų strateginės įžvalgos ir greitas įgyvendinimas žymiai padidino potencialių klientų pritraukimo efektyvumą ir padėjo mums pasiekti kokybiškesnius kontaktus už mažesnę kainą.

Kostas Jovaiša

Co-founder

Kas yra „Rhino Pools“ prekės ženklas?

„Rhino Pools“ jau daugiau nei 20 metų vysto stiklo pluošto baseinų verslą, kuriame aukštos kokybės medžiagas paverčia gaiviu klientų prieglobsčiu nuo vasariškos kaitros.

„Rhino Pools“ kuria erdves tiek aktyviems žaidimams, tiek tingiems savaitgalio pasiplaukiojimams.

 

Kompanija per metus pagamina daugiau nei 800 baseinų ir šį procesą jau pavertė aukštuoju menu.

 

Kiekvienas jų baseinas turi 12 sluoksnių sienos konstrukciją ir yra ne kartą patikrinamas dėl pralaidumo, kad kiekvienas į kliento kiemą patekęs produktas atlaikytų bet kokius vandens iššūkius.

„Rhino Pools“ siekia atnešti atostogų džiaugsmą tiesiai į jūsų kiemą ir aptarnauja daugiau nei 10 000 laimingų klientų Europoje ir už jos ribų.

 

„Rhino Pools“ užtikrina: įsigijus kompanijos produkciją, viskas kas liesis, tai kalbos apie nepamirštamus vakarėlius jūsų kieme.

Mūsų tikslai „Rhino Pools“

Pagrindinė mūsų misija dirbant su „Rhino Pools“ – sukurti sklandžią klientų atvedimo ir valdymo metodiką. Pasitelkę išmanias strategijas, norime sukurti pelningą sistemą, skirtą didelės vertės B2B klientų generavimui.

Aukštos kokybės klientų atvedimas

Siekiame pritraukti aukštos kokybės svetainės srautą, kuris gali tapti vertingais klientais.

Rinkos testavimas ir atranka

Nagrinėjame įvairias Europos rinkas, kad surastume perspektyviausias nišas verslo plėtrai. Kai jos surastos, sutelkiame rinkodaros pastangas būtent ten.

Rinkos segmentacija

Didžiausią dėmesį skiriame tinkamiausiems rinkos segmentams ir juos išnaudojame tikslinei rinkodarai.

Klientų atvedimo kaštų mažinimas

Optimizuojame klientų atvedimo kaštus užtikrindami aukštą jų kokybę.

Didesnis registracijų skaičius

Siekdami padidinti klientų atvedimo efektyvumą, geriname registracijų rodiklius

Klientų srauto atrankos procesas

Įdiegiame sistemą, kuri prieš tolimesnius veiksmus įvertina kontakto kokybe pagal atitinkamus kriterijus.

Programinės įrangos sprendimas kontaktų valdymui

Sukuriame automatizuotą sistemą, skirtą efektyviam potencialių klientų paskirstymui pardavėjams.

Potencialių klientų „apšildymo“ strategija

Sukuriame automatizuotas el. pašto kampanijas, kad išlaikytume potencialių klientų susidomėjimą.

Iššūkiai

Kaip „Rhino Pools“ gali pakelti savo matomumą skaitmeninėje erdvėje ir padidinti platintojų tinklo pardavimus skirtingose rinkose?

Nepaisant aukščiausios kokybės produkto ir dviejų dešimtmečių patirties šioje srityje, „Rhino Pools“ įvaizdis internete visiškai neatspindėjo jų tikrosios situacijos.

Nors ankstesni įmonės rinkodaros veiksmai ir buvo atkaklūs, jiems trūko tikslumo ir apimties, kad būtų juntamas ryškus poveikis pardavimų augimui.

Norėdami išspręsti šias skaitmenines dilemas, „Rhino Pools“ susivienijo su „Eligma“, kad praplėstų savo požiūrį ir įeitų į naujas rinkas su efektyvesne skaitmeninės plėtros strategija. Tai jiems padėjo padidinti pajamas vos per metus.

Vizijos ir strategijos formavimas

Įvaizdis internete: „Rhino Pools“ skaitmeninėje erdvėje nesukėlė jokių bangų. Mūsų misija? Išnaudoti skaitmenines sroves, nukreipti aukštos kokybės srautą į jų tinklą ir padidinti pardavimus.

Skaitmeninės rinkodaros specifika

„Meta“ reklamų iššūkiai
Nenuosekli potencialių klientų kokybė ir kiekis: neturėdama aiškios strategijos ir pasikliaudama eksperimentais, kompanija susidūrė su nenuoseklia potencialių klientų kokybe ir kiekiu, todėl šis pardavimo kanalas buvo nenuspėjamas.

„Google Ads“ reklamų iššūkiai
Didelės išlaidos ir netikslus auditorijos taikymas: „Rhino Pools“ susidūrė su problemomis dėl padidėjusių reklamos išlaidų ir sunkumų tiksliai pataikant į pagrindinius rinkos segmentus.

„LinkedIn“ reklamų iššūkiai
Auditorijos taikymo efektyvumas: naudojant „LinkedIn“ reklamas kompanijai buvo sunku pasiekti numatytą auditoriją, o tai turėjo įtakos rinkodaros veiksmų efektyvumui.

Reklaminiai puslapiai ir „kontaktų magnetai“

Žema potencialių klientų kokybė ir žemas kontaktų palikimo rodiklis: dėl specifinių reklaminių puslapių ir „kontaktų magnetų“ nebuvimo įsitraukimo rodikliai buvo mažesni nei tikėtasi. Tai parodė, kad būtina optimizuoti šiuos komponentus ir taip pagerinti potencialių klientų kokybę bei padidinti konversijos rodiklius.

El. pašto rinkodaros iššūkiai

Potencialių klientų vystymo efektyvumas: El. pašto rinkodaros veiksmų trūkumas reiškia, kad buvo praleista daug vertingų progų klientų susidomėjimą paversti pardavimais.

Strateginiai sprendimai, kuriuos įgyvendinome „Rhino Pools“

  • Reklaminių puslapių (landing pages) kūrimas
  • „Kontaktų magnetų“ kūrimas
  • Reklamos kampanijų vystymas: „Meta Ads“, „Google Ads“, „LinkedIn Ads“
  • Reklaminės medžiagos kūrimas
  • El. pašto rinkodara
  • Konversijų rodiklio optimizavimas

Veiksmų planas

Siekdami sustiprinti savo įvaizdį internete ir padidinti platintojų pardavimus, „Rhino Pools“ pradėjo savo skaitmeninės rinkodaros transformaciją.

Su savo pasirinkta strategija siekėme pritraukti aukštos kokybės potencialius klientus už optimalią kainą. Didžiausią dėmesį skyrėme individualizuotų reklaminių puslapių kūrimui, patraukliems „kontaktų magnetams“ ir plačiai reklamos strategijai, apimančiai „Meta Ads“ „Google Ads“, „LinkedIn ads“ bei el. pašto rinkodarą.

1. Sukūrėme specialius puslapius, skirtus potencialių klientų edukacijai, ankstyvos stadijos potencialių klientų „apšildymui“ ir duomenų rinkimui tolimesnių pardavimų optimizavimui.

Specialių reklaminių puslapių kūrimas

Analizė ir pardavimo proceso kūrimas: sukūrėme pritaikytus reklaminius puslapius (landing pages) ir pardavimų piltuvėlius, kuriuose panaudojome klausimynus ir reklaminę mokomąją medžiagą. Taip edukavome klientus ir tuo pačiu rinkome svarbius duomenis apie auditoriją.

Ši strategija iš anksto išfiltravo potencialius klientus ir užtikrino, kad jie atitiktų mūsų kriterijus prieš pradedant vykdyti pardavimus.

Optimizavimas ir testavimas: šiems puslapiams tobulinti buvo naudojami reguliarūs A/B testai ir konversijų rodiklio optimizavimo taktikos, kurios užtikrino, kad jų efektyvumas būtų maksimalus. Taip pritraukėme aukščiausios kokybės potencialius klientus ir užmezgėme ryšį su jais.

2. Sukūrėme interaktyvius klausimynus, siūlėme nemokamas konsultacijas ir vertingas el. knygas, kad žinias išmainytume į kontaktinę informaciją.

„Kontaktų magnetų“ inovacijos

Verte pagrįsti magnetai: realizavome įvairias kontaktų pritraukimo priemones – nuo interaktyvių klausimynų iki informacinių el. knygų – kurių kiekviena buvo skirta pagauti kliento susidomėjimą ir surinkti svarbią kontaktinę informaciją.

Segmentacija ir personalizacija: šie magnetai buvo pritaikyti taip, kad atitiktų konkrečius auditorijos segmentus, padidintų aktualumą, įtraukimą bei konversijų rodiklius

3. Vystėme kūrybinius sprendimus ir tiksliai taikėme „Meta“ reklamą, kad pritrauktume bei pakartotinai pasiektume potencialius klientus už optimalią kainą.

Profesionali „Meta“ reklama

Akį traukiantys reklamos sprendimai: sukūrėme reklamas, kurios įtraukė mūsų auditoriją. Panaudojome vartotojų kurtą turinį (UGC) ir influencerius, kad padidintume reklamų autentiškumą bei patrauklumą.

Tiksli auditorijos segmentacija: siekiant sumažinti auditorijos persidengimą ir maksimaliai padidinti reklamos efektyvumą, naudojome pažangias auditorijos nustatymo strategijas. Daugiausiai dėmesio skyrėme potencialių klientų pasiekimui įvairiais susidomėjimo etapais.

4. Paieškos ir vaizdinės reklamos aukšto susidomėjimo kontaktų pritraukimui.

Didelis dėmesys „Google Ads“

Paieškos ir vaizdinės reklamos kampanijos: Norėdami pritraukti daugiau potencialių klientų ir būti labiau matomais, pasitelkėme paieškos ir vaizdinės reklamos kampanijas. Siekdami optimalaus efektyvumo, pagal gautus duomenis nuolat koregavome tikslinę auditoriją ir žinutes.

5. Naudojome „LinkedIn“ platformą, kad pasiektume dideles pajamas gaunančią auditoriją ir pagerintume potencialių klientų kokybę.

„LinkedIn“ reklamų taikymas

Efektyvumo sekimas ir optimizavimas: didžiausią dėmesį skyrėme aukštos vertės potencialių klientų pasiekimui dideles pajamas gaunančiose auditorijose. Naudojome tikslines žinutes bei nuolat optimizavome kampanijas pagal surinktus duomenis, kad pasiektume geriausią investicijų grąžą.

6. Sukūrėme preciziškas edukacines el. laiškų sekas ir reguliarius naujienlaiškius, kad nuolat skatintume klientų įsitraukimą ir pozicionuotume „Rhino Pools“ kaip rinkos lyderį.

Preciziška el. pašto rinkodara

Automatizuotas klientų „apšildymas“: sukūrėme išsamias el. pašto automatizavimo sekas, skirtas pritraukti potencialius klientus pasitelkiant edukacinį turinį, taip didinant „Rhino Pools“ patikimumą.

Įtraukimas ir konversija: siųsdami reguliarius vertingus naujienlaiškius, padidinome įsitraukimo ir konversijų rodiklius. Taip klientams neleidome pamiršti apie prekės ženklą ir efektyviai juos nukreipėme į pirkimą.

Rezultatai

„Rhino Pools“ skaitmeninės rinkodaros kampanijos buvo skirtos kokybiškų potencialių klientų pritraukimui ir maksimaliam investicinės grąžos didinimui per strateginį įėjimą į rinką, segmentavimą bei optimizavimą.

Mūsų darbas įmonei per metus atnešė beveik 2 mln. EUR papildomų pajamų. Tai tik įrodo, kokios efektyvios gali būti skaitmeninės rinkodaros strategijos, kurios apima reklamines kampanijas, įtraukiantį turinį ir tvarias darbo su potencialiais klientais taktikas.

Pagrindinės strategijos ir rezultatai

Daugiau nei 500 % aukštos kokybės kontaktų augimas

Sukūrėme unikalius reklaminius puslapius ir klausimynus, kurie edukavo ir iš anksto identifikavo aukščiausios kokybės potencialius klientus.

Vertę siūlantys „kontaktų magnetai“ klientų įsitraukimą padidino 37 %

Siūlėme nemokamas konsultacijas, klausimynus ir el. knygas, kurios skatino dalintis kontaktine informacija.

Efektyvių reklamų dėka, potencialaus kliento pritraukimo kaina sumažėjo 84 %

Naudojome „Google Ads“, kad pasiektume pirkti nusiteikusius potencialius klientus, o „LinkedIn“ reklama taikėme į dideles pajamas gaunančius asmenis. Taip subalansavome potencialių klientų kokybę ir pritraukimo išlaidas.

El. pašto rinkodara, skirta potencialių klientų „apšildymui“

Tinkamai suplanuotos automatizuotos sekos leido tinkamiausiu metu pasiekti potencialų klientą su tinkamiausia žinutę.

Kūrybinių sprendimų pavyzdžiai

Pasiruošę pradėti savo augimo kelionę? 🚀

Eligma - komanda, kuri jau yra pademonstravusi rezultatus auginant tiek ryškiausius e. komercijos verslus, tiek startuolius, tiek įsitvirtinusius rinkos lyderius.

Mūsų ofisai:

Būstinė: Gyneju g. 16, Vilnius, Lithuania